mandag den 28. november 2011

Fordampning


Din smag for mit kød, smag for mit blod – gennem de tonede ruder ser jeg din lyst på samlebåndets golde overflade. Ingen regler, ingen normer – uforhindret spil. Tanker uden holdbarhed, tanker uden hæmninger, tanker uden ende – kosmisk – HYBRIS/NEMESIS, ingen handling uden konsekvens – dog ingen konsekvens uden eksistens. En berøring, et enkelt strejf, jeg fordamper under atomisk nærhed, under dine blottede fingerspidser, mit blottede tankespind – nukleonkernen ekspanderer grundet atmosfæriske forhold. Med ét – big-bang – vaporiseres dit legeme. Intim kontakt – et tabu – brydes i tusinde prismer under en solar-eksplosion. Dit kød mellem mine tænder, dit blod på min kind, min trang til din undergang, destruktion af vor eksistens – vore barnlige sind – præeksistenser muterer, dampene transformerer sig igen gennem kødets lystige leg.
Jeg forundres.
Jeg forulempes.
Jeg fortier.
Jeg fordamper under kødets pres.   

(skrevet i samarbejde med Lady Lazarus)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar