tirsdag den 4. januar 2011

Indisponibel

Har ej længere samme evne til at skelne som før. Før. Det er lang tid siden. Æoner siden, men det ændrer ikke det faktum, at jeg ej længere kan skelne. Skillelinjen mellem virkelighed og fantasi. Det irriterer mig. Grænseløst. Føler mig lam i begge ben og mine arme er blevet mentalt amputeret. Hjernen samt kreativitets centeret er smidt i skraldespanden sammen med knuste æggeskaller fra en gammel morgenmad. Hader denne tilstand på trods af hjernens manglende tilstedeværelse.

Jeg er blevet indisponibel. Tvunget til at sidde og koge i min rullestol. I min rullestol. Hvilket er fuldstændig åndssvagt. En rullestol til en mand i min situation. Jeg er alt for indisponibel til at rulle. Især i en stol. Æonerne ruller forbi mig, mens jeg sidder i en rullestol. Ironien ætser.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar