torsdag den 18. november 2010

Overberuset

Vælter ned over trinene til mit stamsted. Skvatter i en halvlunken pøl af slimgrønt klumpet bræk. Er det mit eget? Klumper af kylling og halvfortæret brød. Club sandwich. Det er ikke mit. Eller er det? Ved det ikke. Stavere henover gråbonede brostenene. Ved ikke hvad der sker. Brækket er langt bag mig nu. På værtshusets trin. En pige tager mig under armen. Knuger den. Ved ikke hvad der sker. En stemme. En kvinde stemme. Hendes stemme. Hvisker søde og frække ord i mit øre. Min alkohol bedøvede krop reagerer instinktivt. Blodet pumper ned mellem lårene og danner en erektion. Jeg ved ikke hvad der sker. Gadelamper stikker mig i øjnene. Sender et ondt koldt lys imod mig, men jeg kan ikke se bort fra dem. Mit fokus flytter sig fra lygte til lygte, mens mine brækbeklædte lædersko, der blot for ti minutter siden… (eller længere tid siden?) blot for et stykke tid siden var rene, slæber mig henover et kedeligt og hårdt beton fortov. Jeg fatter intet og pigen hvisker hvad, hvordan og hvor hun vil have mig, men jeg fatter intet. Tre sekunder senere står jeg under et af de onde øjne og pige bøjer sig ned. Jeg ved ikke hvad der sker, men min maves rationelle stilsand forstyrres af en voldsom eruption, der højst sandsynligvis er fremprovokeret af mine lårs bevægelse. Mine lår, der tvinger min tidligere nævnte erektion op i denne livlige pige. Det er nu jeg fatter, hvad der sker, men det er for sent. Mens hun stønner ryger det sure opstød op gennem halsrøret og plasker ned over hendes nøgne ryg.

Gadelampen går ud og jeg synker ned på fortovet. Min krop er slap. Overberuset.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar