mandag den 1. november 2010

Neonbilleder

Gennem slimgrønne neonbilleder. Klæber jeg mig febrilsk til hendøde kadavere med ukendte ansigter og latente plasticsmil, der danner dyb kontrast til min kvalmende grimasse.

En grimasse, der står som en urgammel mosbegroet mindetavle for de mennesker jeg trak gennem slimgrønne neonbilleder. De der blev flået af betonfarvede ståløjne. Slået og gennemgnavet, mens de blev eviggjort på slimgrønne billeder taget af halvovervægtige kinesere fra Østens i-land.

Fanget i et lallegladt moment uden et gram af virkelighedserkendelse og trukket med uden et egentlig incitament. Ind i en verden med lighedstegn til Inferno.

Et sted jeg med rette sammenligner med, der opstår, når brintbomben imploderer.

Verdenen der efterlader billeder af mennesker med askehud og smeltede plastictænder. På slimgrønne neonbilleder.

1 kommentar: