torsdag den 5. november 2009

Bid mig i læben!

Vi har siddet der hele aften. Hele aften og hvilken aften. Dine læber mod mine. Mine læber mod dine. Hele aften! Men vi er ikke trætte… hverken af at kysse eller af at være fulde. For vi er sgu fulde. Dig og mig plus en flaske vodka og nogle billige øl. Vi har drukket i gennem; du og jeg. Nu sidder vi her. Tæt på hinanden. Omgivet af tomme øl og den sidste ynkelige sjat vodka. Med vores munde limet sammen. Hverken du eller jeg kan give slip.

Jeg begynder at nappe dig i underlæben. Du nyder det. Alkoholen dunker rundt i min krop og jeg kan mærke du får det varmere. Du bliver tændt. Jeg kigger dig lige ind i øjnene. Fanger dit blik. Du vil have mere. Jeg vil have mere. Meget mere. Du stønner svagt, da min kolde hånd sniger sig ned af ryggen på dig, rundt om dine hofter, ned over lårene og op under din korte kjole. Et lille gisp da du mærke mine fingre. Du er våd. Kan mærke væsken. Din hånd glider fra sin plads på mit lår op til mit skridt. Du kan mærke at jeg er tændt. Vi er våde og tændte.

Du masserer. Tager fat og får mit blod til at koge. Jeg vil have dig. Lader mine fingre synke dybt op i dig. Lader dem lege rundt; nyder dit ansigtsudtryk. Du elsker det. Jeg kan se det i dine øjne. En nymfomans øjne. Dybe og store. Dit begær kommer til udtryk gennem den måde din tunge leger med min, din hånd på mit hårde lem, de støn du kommer med og stødene op i gennem din krop, når jeg leger dybt oppe i dig. Et nyt skær i dine øjne. Jeg forstår det. Forstår dig bedre end nogen andre. Bider dig blidt i underlæben, mens jeg læner mig ind over dig.

Kjolen ryger af. Resten af vores tøj ryger hurtigt samme vej. Du læner dig tilbage, spreder dine ben og sitre af spænding. I et hurtigt ryk trækker jeg mine fingre tilbage. Trækker dem ud. Helt inde fra dybet og det resulterer i endnu et stød i gennem din perfekte krop. Din frække krop som jeg lyster efter mere end noget andet. Nu skilles vores læber, men ikke i særlig lang tid. Kun lige i nøjagtig lang nok tid til at du kan sige: ”Knep mig!” Her mister jeg alt kontrol. Du mister alt kontrol. Vi mister fuldstændig kontrollen.

Vi mister fornemmelsen af tid og sted. Nu er det kun dig og mig. Vilde dyr i voldsom leg. En nymfoman og den eneste mand, der kan tilfredsstille hende. Jeg bider dig hårdt i læben før jeg trænger op i dig. Du trækker hovedet bagover. Vores læber mister kontakt og du stønner højt, mens jeg trænger længere og længere op i dig. Så sker det. Du tager hårdt fat om min nakke. Trækker dig selv op. To blussende bål ser mig dybt ind i øjnene før vi igen snaver hinanden i gulvet. Igen siger du: ”Bid mig læben!” Jeg adlyder og mærker hvordan din krop sitrer voldsomt…

Ingen kommentarer:

Send en kommentar