søndag den 25. oktober 2009

Kan du føle det?


Det dunker. Kraftigt. Igennem hele kroppen. Kan ikke fornægt det. Den dunkende kraft. Musikken spiller højere og højere. Dunk, dunk, dunk! Bliver kraftigere. Ekstasen er tæt på. En ny helhed. DUNK! Kraftigere, vildere og voldsommere. Det overvælder mig. Det overvælder dig. Overvælder os begge. Kroppen sættes i bevægelse. Vilde og hensynsløse bevægelser. Jeg kan ikke stoppe. Du kan ikke stoppe. Vi kan ikke stoppe.
Blikket flakker. Intensitet stiger. Kroppen sitrer. Kraftigere og kraftigere. Kaos overtager. Kroppe i vild bevægelse. Sind i ekstase. Kontrol er unødvendig. Det eneste behov er: dunk! Det bevæger sig fra bund til top; fra top til bund. Rundt og rundt. Dunkene fortsætter. Legemet kan knap holde på det. Intet kan stoppes nu. Kaos hersker.
Øl, smøger og joints. Indtaget i rigelige mængder. Musikken ligger den sidste kraft bag og alt bliver, hvad det skal være. Helhed, helhed, helhed; hel og hed. Varme resultere i dehydrering, men kroppen kan ikke standse. Intet kan stå i vejen for bevægelsen. Dunk, dunk, DUNK! Kraftigere og voldsommere!
Nu spørg jeg: kan du føle det? Du nikker vildt. Din krop reagerer på helheden. Rystelser og bevægelser, der besvarer dunket. Det hele bliver hedt. Kontrollen går helt af helvedes til. Kaos. Resten af aften forsvinder i den dunkende fornemmelse. Det bliver voldsomt, vildt og kraftigt. Jeg kan ikke længere styrer mig. Du kan ikke længere styrer dig. Vi kan ikke længere styrer os…

Ingen kommentarer:

Send en kommentar